Gefilterd blogoverzicht
Tegen het einde van het jaar is het tijd om terug te kijken op de ontwikkelingen in het Agile werkveld van het afgelopen jaar. We kijken terug en vooruit naar 2020 met Wessel…
‘Ik ben nog aan het nagenieten van dit geweldige event. Wat een wereldstad is Bangalore.’ Roel de Ponti, Agile Coach en RTE bij AgilityMasters.com, is net terug van de Scaling…
Hoe tradities veranderen en wat de waarde hiervan is: een mooi voorbeeld is natuurlijk de Nederlandse Sinterklaas traditie. Ongeacht welke opinie vieren we deze traditie…
'Scary Stories' in Agile? Ja, die zijn er. Maar ze lopen gelukkig vaak goed af. Ook in deze donkere Halloween nachten is AgilityMasters.com je lichtje. Wij loodsen jou en jouw…
Een paar jaar geleden zat Scrum Master en Agile coach Sander Dur in een burn-out. 'Ik had de bodem bereikt met mezelf en ik moest opnieuw gaan ontdekken waar ik nu precies…
Dit is alweer de laatste top 3 uit deze Summer Special. We hopen dat onze Agile Coaches en Scrum Masters je hebben kunnen inspireren met interessante boeken en hun visie…
Vergeet je niet in te smeren! Met dit warme weer is eigenlijk alles al te veel, dus ga lekker genieten van een goed boek in de schaduw. Onze Agile coaches hebben ook deze week…
Om zeker te weten dat je tijdens je vakantie genoeg te lezen hebt, hebben we samen met onze Agile coaches deze 3-delige Summer Edition voor je samengesteld. Iedere week een…